Ogłoszenie |
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum
NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl |
Bank |
Autor |
Wiadomość |
Majka [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-10-03, 22:25 Bank
|
|
|
Taka sprawa mi teraz do głowy wpadła, jak to jest z kontem w banku, zmianą wizerunku i danych? Lepiej zamknąć konto i tworzyć nowe czy bawić się ze zmianą danych na umowach itd.? Czy na chwilę przed rozprawą z wizerunkiem odbiegającym od tego na dowodzie nie będzie problemów z w/w? |
|
|
|
|
Jenny
użytkownik
Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356 Posty: 1953 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-03, 23:46
|
|
|
Arisa napisał/a: | CIF - jest coś takiego i zawiera często imię i nazwisko. |
Czy możesz powiedzieć coś więcej o tym CIF?
Szukam i wyskakuje mi tylko informacja o Alior Bank.
Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające? |
_________________ Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**. |
|
|
|
|
Majka [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-10-04, 00:16
|
|
|
"Numer CIF/CIS jest to numer wymagany w niektórych bankach do jednoznacznego zidentyfikowania rachunku. Jest potrzebny do zalogowania się lub wyboru profilu. "
Z tego co wyszperałam, jest to numer na umowie. Wychodzi na to, że w Santanderze (BZWBK) odpowiednik tego to numer NIK / ICN. Alior ma osobny dla każdego konta, Santander jeden na klienta Jeśli się mylę proszę o poprawkę |
|
|
|
|
wendigo
użytkownik TRU ts ;)
Tożsamość płciowa: m
Preferowany zaimek: on
Punktów: 1033 Posty: 10306
|
Wysłany: 2018-10-04, 23:22
|
|
|
Jenny napisał/a: |
Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające? |
Poszedłem po prostu do mKiosku z nowym dowodem i wyrokiem, powiedziałem jak jest, pani sobie pokserowała, coś tam podpisałem, za parę dni miałem zmienione imiona w systemie (tzn. to co widać po zalogowaniu), od tego czasu na przelewach i wszędzie są nowe. Nigdzie nie ma śladów starych danych (a przynajmniej ja nie zauważyłem). Bez problemu to wszystko poszło. Od 13 lat używam tego samego konta (a nawet dłużej, bo wcześniej miałem IzzyKonto). |
_________________
|
|
|
|
|
lexel
użytkownik
Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: on
Punktów: 63 Posty: 716
|
Wysłany: 2018-11-05, 11:11
|
|
|
Ja ostatnio zamykałem w -juz nie- bz WBK z konsultantem online i mi nie robiła problemów mimo że fotka stara a wygląd nowy, ale może być różnie. |
|
|
|
|
Jenny
użytkownik
Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356 Posty: 1953 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-23, 00:16
|
|
|
Może komuś się przyda.
Zmieniłam dziś dane w mbanku. W samej placówce bez większych problemów, poza tym, że potwierdziło się, że ta konkretna placówka zasługuje na swoją dość niską ocenę w sieci. Jedyna jej zaleta, że blisko.
Potrzebny był odpis wyroku. Miałam też decyzje o zmianie imienia i peselu. Pani skserowała wszystko.
Po zmianie zalogowałam się w portalu, żeby zobaczyć czy wszystko ok. I nie do końca... Dane zmieniły się wszędzie poza podstroną z zapisanymi odbiorcami. U góry jako pierwszy kontakt wyświetla się nasz własny. I było tak, że tuż po załadowaniu strony pojawiały się nowe dane, a po sekundzie aktualizowały się na stare...
Taki bug.
Spróbowałam wysłać przelew do siebie, ale nie pomogło.
Na szczęście udało się naprawić.
Pomogło usunięcie dowolnego kontaktu.
Po tym stare dane są już tylko w historycznych przelewach, w polu OD.
Po mesiącu przejdą na drugą stronę i nie będzie widać, ale jeśli ktoś chce, to można ustawić regułę, która podmienia opisy w historii.
Karty nie zmieniam, bo mi się kończy zaraz i dostanę nową.
Gdyby data była dłuższa, a chciałabym wcześniej, to można wyrobić duplikat (za 15zł) lub zamknąc starą i wyrobić nową kartę (nie zapytałam czy to już bezpłatnie). Ale wtedy zostaje się bez karty przez dwa tygodnie, więc odpada... |
_________________ Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**. |
|
|
|
|
Jenny
użytkownik
Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356 Posty: 1953 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-23, 09:59
|
|
|
Może rzeczywiście za długa ta relacja.
Chciałam głównie pokazać rozwiązanie problemu buga w portalu transakcyjnym mbanku.
#mbank #portal #staredane #ksiazkaodbiorcow |
_________________ Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**. |
|
|
|
|
Jenny
użytkownik
Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356 Posty: 1953 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-23, 16:33
|
|
|
Arisa napisał/a: | Niestety to nie bug.
1) Bank nie może ingerować w twoją listę odbiorców gdy jej sama nie zdefiniujesz |
Może i tak.
W każdym bądź razie tutaj chodzi o domyślego odbiorcę, który oznacza mnie i moje konta. Tej zakładki nie da się edytować.
Ale usunięcie dowolnego kontaktu pomogło i git |
_________________ Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9 |
|
|