Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Bank
Autor Wiadomość
Majka
[Usunięty]

Wysłany: 2018-10-03, 21:25   Bank

Taka sprawa mi teraz do głowy wpadła, jak to jest z kontem w banku, zmianą wizerunku i danych? Lepiej zamknąć konto i tworzyć nowe czy bawić się ze zmianą danych na umowach itd.? Czy na chwilę przed rozprawą z wizerunkiem odbiegającym od tego na dowodzie nie będzie problemów z w/w?
 
 
Jenny
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356
Posty: 1953
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-03, 22:46   

Arisa napisał/a:
CIF - jest coś takiego i zawiera często imię i nazwisko.

Czy możesz powiedzieć coś więcej o tym CIF?
Szukam i wyskakuje mi tylko informacja o Alior Bank.

Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające?
_________________
Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**.
 
 
Majka
[Usunięty]

Wysłany: 2018-10-03, 23:16   

"Numer CIF/CIS jest to numer wymagany w niektórych bankach do jednoznacznego zidentyfikowania rachunku. Jest potrzebny do zalogowania się lub wyboru profilu. "


Z tego co wyszperałam, jest to numer na umowie. Wychodzi na to, że w Santanderze (BZWBK) odpowiednik tego to numer NIK / ICN. Alior ma osobny dla każdego konta, Santander jeden na klienta :) Jeśli się mylę proszę o poprawkę :P
 
 
wendigo
użytkownik
TRU ts ;)


Tożsamość płciowa: m
Preferowany zaimek: on
Punktów: 1033
Posty: 10306
Wysłany: 2018-10-04, 22:22   

Jenny napisał/a:

Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające?

Poszedłem po prostu do mKiosku z nowym dowodem i wyrokiem, powiedziałem jak jest, pani sobie pokserowała, coś tam podpisałem, za parę dni miałem zmienione imiona w systemie (tzn. to co widać po zalogowaniu), od tego czasu na przelewach i wszędzie są nowe. Nigdzie nie ma śladów starych danych (a przynajmniej ja nie zauważyłem). Bez problemu to wszystko poszło. Od 13 lat używam tego samego konta (a nawet dłużej, bo wcześniej miałem IzzyKonto).
_________________
 
 
lexel
użytkownik

Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: on
Punktów: 63
Posty: 716
Wysłany: 2018-11-05, 11:11   

Ja ostatnio zamykałem w -juz nie- bz WBK z konsultantem online i mi nie robiła problemów mimo że fotka stara a wygląd nowy, ale może być różnie.
 
 
Jenny
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356
Posty: 1953
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 00:16   

Może komuś się przyda.
Zmieniłam dziś dane w mbanku. W samej placówce bez większych problemów, poza tym, że potwierdziło się, że ta konkretna placówka zasługuje na swoją dość niską ocenę w sieci. Jedyna jej zaleta, że blisko.
Potrzebny był odpis wyroku. Miałam też decyzje o zmianie imienia i peselu. Pani skserowała wszystko.
Po zmianie zalogowałam się w portalu, żeby zobaczyć czy wszystko ok. I nie do końca... Dane zmieniły się wszędzie poza podstroną z zapisanymi odbiorcami. U góry jako pierwszy kontakt wyświetla się nasz własny. I było tak, że tuż po załadowaniu strony pojawiały się nowe dane, a po sekundzie aktualizowały się na stare...
Taki bug.
Spróbowałam wysłać przelew do siebie, ale nie pomogło.
Na szczęście udało się naprawić.
Pomogło usunięcie dowolnego kontaktu.
Po tym stare dane są już tylko w historycznych przelewach, w polu OD.
Po mesiącu przejdą na drugą stronę i nie będzie widać, ale jeśli ktoś chce, to można ustawić regułę, która podmienia opisy w historii.

Karty nie zmieniam, bo mi się kończy zaraz i dostanę nową.
Gdyby data była dłuższa, a chciałabym wcześniej, to można wyrobić duplikat (za 15zł) lub zamknąc starą i wyrobić nową kartę (nie zapytałam czy to już bezpłatnie). Ale wtedy zostaje się bez karty przez dwa tygodnie, więc odpada...
_________________
Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**.
 
 
Jenny
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356
Posty: 1953
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 09:59   

Może rzeczywiście za długa ta relacja.
Chciałam głównie pokazać rozwiązanie problemu buga w portalu transakcyjnym mbanku.

#mbank #portal #staredane #ksiazkaodbiorcow
_________________
Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**.
 
 
Jenny
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356
Posty: 1953
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 16:33   

Arisa napisał/a:
Niestety to nie bug.

1) Bank nie może ingerować w twoją listę odbiorców gdy jej sama nie zdefiniujesz

Może i tak.
W każdym bądź razie tutaj chodzi o domyślego odbiorcę, który oznacza mnie i moje konta. Tej zakładki nie da się edytować.
Ale usunięcie dowolnego kontaktu pomogło i git :-)
_________________
Tranzycja to nie wszystko, ale wszystko bez tranzycji to ch**.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9