Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Pod opieką pielęgniarki...
Autor Wiadomość
kkatia3107
użytkownik

Posty: 1
Wysłany: 2015-04-28, 21:05   Pod opieką pielęgniarki...

Witam!
Jestem studentką pielęgniarstwa i robię projekt na temat komunikowania z osobą transseksualną.
Chciałabym poprosić Was o podzielenie się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

Czy zdarzyło Wam się być w szpitalu lub mieć styczność z pielęgniarkami w innym miejscu?
Jak wyglądała komunikacja między wami? Czy odczuliście jakieś trudności, bariery lub uprzedzenia?
Czy podejście do Was było profesjonalne i życzliwe, neutralne czy raczej nacechowane negatywnie?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
 
sliwka
użytkownik
mirabelka

Punktów: 2
Posty: 181
Wysłany: 2015-04-28, 21:42   

Kilka razy po 5 minut. Wyglądało to jak styczność z każdym innym człowiekiem, czyli neutralnie.
Większość osób upiera się na formę "pan" gdy zobaczą moje dokumenty, w związku z tym zawczasu nie mogę wyglądać jednoznacznie jak kobieta.
Jest to niewygodne, ale łatwiej zgodzić się na takie coś, niż wyjaśniać i robić zamieszanie.
 
 
wendigo
użytkownik
TRU ts ;)


Tożsamość płciowa: m
Preferowany zaimek: on
Punktów: 1033
Posty: 10306
Wysłany: 2015-04-29, 02:07   Re: Pod opieką pielęgniarki...

kkatia3107 napisał/a:
Czy zdarzyło Wam się być w szpitalu lub mieć styczność z pielęgniarkami w innym miejscu?

W szpitalach byłem tylko przy okazji operacji korekty, więc pielęgniarki były profesjonalne i się znały. Poza szpitalem to w przychodni, też podejście raczej życzliwe i profesjonalne, także ja narzekać nie mogę :)