To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Wolne Forum Transowe
transowe forum pomocowo-towarzyskie

sąd, dokumenty etc. - Bank

Anonymous - 2018-10-03, 22:25
Temat postu: Bank
Taka sprawa mi teraz do głowy wpadła, jak to jest z kontem w banku, zmianą wizerunku i danych? Lepiej zamknąć konto i tworzyć nowe czy bawić się ze zmianą danych na umowach itd.? Czy na chwilę przed rozprawą z wizerunkiem odbiegającym od tego na dowodzie nie będzie problemów z w/w?
Jenny - 2018-10-03, 23:46

Arisa napisał/a:
CIF - jest coś takiego i zawiera często imię i nazwisko.

Czy możesz powiedzieć coś więcej o tym CIF?
Szukam i wyskakuje mi tylko informacja o Alior Bank.

Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające?

Anonymous - 2018-10-04, 00:16

"Numer CIF/CIS jest to numer wymagany w niektórych bankach do jednoznacznego zidentyfikowania rachunku. Jest potrzebny do zalogowania się lub wyboru profilu. "


Z tego co wyszperałam, jest to numer na umowie. Wychodzi na to, że w Santanderze (BZWBK) odpowiednik tego to numer NIK / ICN. Alior ma osobny dla każdego konta, Santander jeden na klienta :) Jeśli się mylę proszę o poprawkę :P

wendigo - 2018-10-04, 23:22

Jenny napisał/a:

Według tego linku w mbanku można zmienić wszystkie dane.
Czy ktoś próbował?
Czy to nie jest wystarczające?

Poszedłem po prostu do mKiosku z nowym dowodem i wyrokiem, powiedziałem jak jest, pani sobie pokserowała, coś tam podpisałem, za parę dni miałem zmienione imiona w systemie (tzn. to co widać po zalogowaniu), od tego czasu na przelewach i wszędzie są nowe. Nigdzie nie ma śladów starych danych (a przynajmniej ja nie zauważyłem). Bez problemu to wszystko poszło. Od 13 lat używam tego samego konta (a nawet dłużej, bo wcześniej miałem IzzyKonto).

lexel - 2018-11-05, 11:11

Ja ostatnio zamykałem w -juz nie- bz WBK z konsultantem online i mi nie robiła problemów mimo że fotka stara a wygląd nowy, ale może być różnie.
Jenny - 2019-02-23, 00:16

Może komuś się przyda.
Zmieniłam dziś dane w mbanku. W samej placówce bez większych problemów, poza tym, że potwierdziło się, że ta konkretna placówka zasługuje na swoją dość niską ocenę w sieci. Jedyna jej zaleta, że blisko.
Potrzebny był odpis wyroku. Miałam też decyzje o zmianie imienia i peselu. Pani skserowała wszystko.
Po zmianie zalogowałam się w portalu, żeby zobaczyć czy wszystko ok. I nie do końca... Dane zmieniły się wszędzie poza podstroną z zapisanymi odbiorcami. U góry jako pierwszy kontakt wyświetla się nasz własny. I było tak, że tuż po załadowaniu strony pojawiały się nowe dane, a po sekundzie aktualizowały się na stare...
Taki bug.
Spróbowałam wysłać przelew do siebie, ale nie pomogło.
Na szczęście udało się naprawić.
Pomogło usunięcie dowolnego kontaktu.
Po tym stare dane są już tylko w historycznych przelewach, w polu OD.
Po mesiącu przejdą na drugą stronę i nie będzie widać, ale jeśli ktoś chce, to można ustawić regułę, która podmienia opisy w historii.

Karty nie zmieniam, bo mi się kończy zaraz i dostanę nową.
Gdyby data była dłuższa, a chciałabym wcześniej, to można wyrobić duplikat (za 15zł) lub zamknąc starą i wyrobić nową kartę (nie zapytałam czy to już bezpłatnie). Ale wtedy zostaje się bez karty przez dwa tygodnie, więc odpada...

Jenny - 2019-02-23, 09:59

Może rzeczywiście za długa ta relacja.
Chciałam głównie pokazać rozwiązanie problemu buga w portalu transakcyjnym mbanku.

#mbank #portal #staredane #ksiazkaodbiorcow

Jenny - 2019-02-23, 16:33

Arisa napisał/a:
Niestety to nie bug.

1) Bank nie może ingerować w twoją listę odbiorców gdy jej sama nie zdefiniujesz

Może i tak.
W każdym bądź razie tutaj chodzi o domyślego odbiorcę, który oznacza mnie i moje konta. Tej zakładki nie da się edytować.
Ale usunięcie dowolnego kontaktu pomogło i git :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group