Ogłoszenie |
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum
NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl |
Regulamin Forum
Regulamin Forum
0. RODO (i inne nieszczęścia)
W związku kretyństwem jakim jest w praktyce wdrożenie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych RODO:
0.1. Informuje się użytkowników Wolnego Forum Transowego, iż WFT nie przetwarza, nie zamierza, nie chce przetwarzać, a wręcz za wszelką cenę stara się uniknąć przetwarzania jakichkolwiek danych osobowych swoich użytkowników.
0.2. Uprasza się użytkowników, nakazuje i wzywa do niepodawania swojego prawdziwego imienia wraz z nazwiskiem w:
- nazwach nicków,
- adresach mailowych (np. jan.kowalski@poczta.pl),
- linkach do swoich stron domowych,
- wpisach umieszczanych na forum.
oraz o niezamieszczanie swojego prawdziwego wizerunku (zdjęcia) w:
- awatarach,
- stopkach postów.
0.3. Akceptując niniejszy regulamin i rejestrując się na forum, użytkownik oświadcza, iż podane podczas rejestracji nazwy, maile i linki nie zawierają jego prawdziwych danych osobowych.
0.4. Wszelkie udostępnione forum dane wykorzystywane są jedynie w celu umożliwienia użytkownikowi rejestrację i logowanie na forum oraz odzyskanie hasła drogą mailową w razie jego zapomnienia. Żadne podane informacje nie są wykorzystywane w celach marketingowych i nie są udostępniane innym podmiotom.
0.5. Każdy użytkownik forum ma możliwość usunięcia swojego konta i wpisów. Należy w tym celu wysłać żądanie na adres: frreja(maupa jedna)poczta.fm.
Użytkowniczko i Użytkowniku
Serdecznie zapraszamy do udziału w forum. Mamy nadzieję, że będziesz
czuł/a się tu dobrze razem z nami. Mamy także nadzieję, że dzięki
istnieniu tego forum będziesz miał/a okazję poznać wielu wspaniałych
ludzi, wirtualnie, ale realnie, pomagać innym uczestnikom forum którzy
pomocy poszukują, a w razie potrzeby taką pomoc uzyskać. Liczymy na to,
że swoją aktywną obecnością wzbogacisz naszą wspólną wiedzę i naszą
wspólną wrażliwość.
1. To jest forum dla wszystkich osób trans, niebinarnych i interseksualnych
1.1. Zapraszamy do udziału w forum wszystkich, którzy mają ochotę porozmawiać - lub dowiedzieć się czegoś - na
temat przekraczania granic płci i społecznych ról płciowych:
transwestytyzmu, transgenderyzmu, transseksualizmu, crossdressingu oraz
sprawach ważnych dla ludzi i organizacji LGBTI.
1.2. Pragniemy z jednakowym szacunkiem odnosić się do każdego
człowieka, niezależnie od tego kim się on czuje, jak realizuje swoją
seksualność oraz jak postrzega swoją płeć. Wymagamy tego od wszystkich
naszych użytkowników.
2. Szacunek, bezpieczeństwo i wsparcie
2.1. Celem tego forum jest stworzenie miejsca, gdzie każdy z
użytkowników mógłby się czuć dobrze i bezpiecznie oraz - w miarę
możliwości - mógł uzyskać konstruktywną pomoc oraz umożliwienie ludziom
nawiązania wspierających relacji. Zapraszamy do rzeczowych i przyjaznych
rozmów, nawiązywania nowych znajomości, wymiany myśli i doświadczeń. To
od Ciebie zależeć będzie atmosfera w tym miejscu.
2.2. To forum NIE jest miejscem dla przenoszenia swoich
prywatnych spraw, zadawnionych żali i konfliktów. Nie służy wykazywaniu
wyższości ts nad tv (lub odwrotnie) ani true trans ponad „zwykłymi”
trans.
3. Rozmowy o lekach, dawkach i hormonach
Rozmowy na temat leków stosowanych w terapii hormonalnej należy prowadzić w, dostępnym jedynie dla osób zalogowanych, dziale: hormony, leki, dawki itp. Tam też będą przenoszone poświęcone temu tematowi wątki założone w innych działach.
3.1. dozwolone są:
3.1.1. Rozmowy na temat leków i dawek przypisywanych nam przez konkretnych lekarzy.
3.1.2. Rozmowy na temat leków i dawek przypisanych nam w określonych sytuacjach.
3.1.3. Rozmowy na temat efektów działania leków - tak oficjalnego, jak i subiektywnie doświadczanego przez konkretne osoby.
3.1.4. Sugestie skonsultowania się ze swoim lekarzem odnośnie możliwości zastosowania w naszej terapii określonych leków.
3.2. niedozwolone są:
3.2.1. Wszelkie oferty: sprzedaży, zakupu, odstąpienia, załatwienia leków wydawanych na receptę. [2 pkt]
3.2.2. "Dobre rady" odnośnie: niezgodnego z zaleceniami lekarza
dawkowania leków, przyjmowania leków nieprzypisanych przez lekarza.
Sugerowania innym osobom przyjmowania - bez konsultacji z lekarzem -
leków/dawek, które przypisano komuś innemu. Itp. [2 pkt]
4. Rozmowy o polityce i religii
Rozmowy na temat polityki i religii należy prowadzić w, sekcji: dyskusje światopoglądowe, w działach: co tam panie w polityce? oraz religie, agnostycyzm, ateizm
Tam też będą przenoszone poświęcone polityce i religii wątki założone w innych działach.
4.1. dozwolone są:
4.1.1. Rozmowy na każdy temat w obrębie tematyki działu z zachowaniem kultury wypowiedzi. Merytoryczne spory światopoglądowe.
4.1.2. Dozwolone są ogłoszenia i manifesty polityczne o ile nie łamią polskiego prawa.
4.1.3. W wątkach z ogłoszeniami / zaproszeniami na wydarzenia polityczno-społeczne moderacja będzie usuwać offtopy, polemiki i flejmy.
4.2. niedozwolone są:
4.2.1. Działania mające na celu hejtowanie religii, księży, osób publicznych, polityków, partii itd. [1 pkt]
4.2.2. Trollowanie, ubliżanie współdyskutantom i innego rodzaju ataki personalne. [2 pkt]
4.3. Dostęp do powyższych działów uzyskują automatycznie wszyscy
użytkownicy, którzy napisali na forum co najmniej 20 postów.
4.4. Osoby łamiące zasady obowiązujące w powyższych działach, mogą utracić do nich dostęp.
5. Dział "Szafa"
Szafa jest zamkniętym działem forum o nieco wyższym poziomie poufności niż działy ogólnodostępne.
5.1.Dostęp do szafy może uzyskać użytkownik, który:
- spędził na forum przynajmniej miesiąc od czasu rejestracji,
- napisał przynajmniej 100 postów,
- wystąpił z prośbą o wpuszczenie do "szafy",
- uzyskał pozytywną opinię moderatorów.
5.2. Dostęp do szafy można utracić w wyniku łamania regulaminu forum (w dowolnym dziale).
5.3. Utracony dostęp do szafy można odzyskać po jakimś czasie (miesiące) w przypadku poprawy swojego zachowania na forum i pozytywnego zaopiniowania przez moderatorów.
5.4 Jeśli na użytkownika z dostępem do szafy będą pojawiać się skargi, moderatorzy otworzą ankietę odnośnie dalszego pozostawania tej osoby w szafie.
6. Ankiety i badania naukowe
Badania do prac naukowych umieszczamy w dziale ankiety, badania, prace magisterskie.
6.1. Przed zamieszczeniem linków do swoich ankiet i/lub ogłoszeń o prowadzonych badaniach,
wywiadach itp. należy podać administracji swoje dane:
- imię, nazwisko,
- tytuł pisanej pracy,
- jej promotora i uczelnię na której jest pisana.
6.2. Należy podesłać do wglądu również same ankiety celem sprawdzenia ich pod kątem ew. błędów merytorycznych,
co zapobiegnie zbędnemu marnowaniu czasu tak badacza jak i użytkowników forum.
6.3. Jeśli administracja uzna, że badanie nie jest próbą oszustwa, jest poprawne oraz niesprzeczne z misją forum,
badacz dostanie zgodę na opublikowanie ogłoszenia.
6.4. Wymagane informacje należy przesłać na adres: frreja(maupa jedna)poczta.fm.
6.5. Ankiety i badania opublikowane bez spełnienia powyższych wymogów będą usuwane z forum.
7. Off topy
Off topy - czyi pisanie postów na tematy inne / luźno skojarzone / kompletnie niezwiązane z tematem pierwszego posta.
7.1. Off topy dozwolone są w towarzyskich działach forum. Działy
te oznaczone są zielonym paskiem po lewej stronie okna i zieloną
informacją „z off topami” w panelu odpowiedzi.
7.2. Off topy niedozwolone są w działach i wątkach, w których
tytule znajduje się opis „(bez offtopów)”. Wątki te oznaczone są
pomarańczowym paskiem po lewej stronie okna i pomarańczową informacją
„bez off topów” w panelu odpowiedzi. Służą one zadawaniu konkretnych pytań
i uzyskiwaniu na nie konkretnych odpowiedzi, będą zatem w miarę możliwości oczyszczane z
wypowiedzi niezwiązanych z tematem.
8. Linkowanie i/lub spamowanie
8.1. Możesz pochwalić się swoją stroną domową czy prowadzoną
działalnością i umieścić do nich link w stopce/profilu albo nawet
stworzyć wątek/posta na temat swoich pasji i dokonań, ale staraj się
przy tym zachować rozsądek.
8.2 Niedozwolone są jednak:
8.2.1. Posty służące jedynie nachalnej reklamie jakichś produktów/usług będą usuwane. [2 pkt]
8.2.2. Profile założone jedynie celem zamieszczenia linków reklamowych będą usuwane.
8.2.3. Podobnie traktowane będą próby wykorzystywania forum jako farmy
linków. Dodawania do swoich postów odnośników kompletnie niepowiązanych
z ich treścią i niewnoszących niczego do dyskusji. [1 pkt]
9. Inne zakazane rodzaje treści i zachowań
Zakazane i są i usuwane bądź poddane moderacji będą pojawiające się
na forum, PM-ach i profilach użytkowników materiały i
wypowiedzi:
9.1. Wulgarne, agresywne, obrażające, poniżające, oczerniające,
napastliwe, nawołujące do przemocy i nienawiści względem użytkowników
forum bądź grup społecznych. [1 pkt]
9.2. Nie łamiące wprost punktu a. odnośnie wulgarności czy agresji
noszące jednak znamiona trollingu, prowokujące kłótnie, antagonizujące
społeczność, obsesyjne pastwienie się nad konkretną osobą lub
użytkownikiem forum. [1 pkt]
9.3. Pornograficzne, ekshibicjonistyczne, zawierające: anonse matrymonialne,
oferty poznania osób trans i propozycje erotyczne. [2 pkt]
9.4. Ujawniające dane użytkowników, ujawniające treść cudzych PM-ów i
maili, ujawniające publicznie rozmowy toczone w działach ukrytych
(szafa, polityka, religia) lub dostępnych jedynie dla osób zalogowanych i
nieindeksowanych przez Google. Niniejszy punkt odnosi się również do udokumentowanych przypadków
ujawniania czyjejś tożsamości lub niepublicznych informacji poza naszym forum. [3 pkt]
9.5. Treści całkowicie niezwiązane z zakresem tematycznym tego forum i pojawiające się zupełnie "od czapy". [1 pkt]
9.6 Obowiązującym językiem forum jest język polski w jego odmianie
literackiej. Teksty pisane językiem "polskawym”, prezentujące rażący
brak szacunku dla poprawnej gramatyki, pisowni i interpunkcji, mogą
stanowić podstawę do przyznawania ostrzeżeń. Wyjątek od powyższej zasady
przewidziany jest dla osób deklarujących długoletnie zamieszkiwanie
poza granicami Polski i brak codziennego kontaktu z polszczyzną. [1 pkt]
9.7. profil użytkownika
9.7.1 Nazwa użytkownika nie może zawierać znaków nieobsługiwanych
przez forum prawidłowo, przykładowo: áâăä itp., powodujących, że
użytkownik na ShoutBoxie wyświetlany jest jako „null”.
9.7.2 Maksymalna dopuszczalna długość stopki wynosi trzy wiersze tekstu.
9.8. zakaz tworzenia wielu kont
9.8.1 Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli
użytkownik wyraża pragnienie zmiany nazwy używanego konta, może zwrócić
się ze stosowną prośbą do administratora forum.
9.8.2 Tworzenie dodatkowych kont zagrożone jest: usunięciem
nadmiarowego konta oraz tygodniowym banem na koncie dotychczasowym lub
przedłużeniem aktualnie nałożonego bana o kolejny tydzień. Notoryczne
naruszanie niniejszego zakazu może skutkować trwałym zbanowaniem
wszystkich kont danego użytkownika.
10. Wytyczne odnośnie autocenzury wulgaryzmów
10.1. Przyjęta konwencja dopuszcza:
- pozostawienie pierwszej litery i trzech kropek,
- dwóch pierwszych liter w przypadku wyrazów zaczynających się od dwuznaków,
- trzech pierwszych liter w przypadku wyrazów zaczynających się od trójznaku (w polszczyźnie istnieje tylko jeden: "dzi"),
- ew. pierwszej i ostatniej litery.
[1 pkt]
11. Restrykcje za łamanie regulaminu
Łamanie niniejszego regulaminu może skutkować:
- usuwaniem naruszających jego zapisy wypowiedzi,
- przyznawaniem punktów ostrzeżeń w liczbie przewidzianej w niniejszym regulaminie,
- w przypadkach recydywy:
- przyznawaniem większej ilości punktów ostrzeżeń za te same wykroczenia,
- czasowym, (tygodniowym) banem po przekroczeniu 3 punktów karnych,
- czasową (miesięczną) utratą dostępu do wybranych działów forum,
- w przypadku notorycznej recydywy lub "wybitnych" osiągnięć także trwałym usunięciem konta użytkownika.
12. Odwołanie od decyzji moderatorów
Użytkownik, który nie zgadza się z decyzją któregoś z
administratorów / moderatorów może zgłosić swoje odwołanie od w.w
decyzji na adres frreja(maupa jedna)poczta.fm. Odwołanie zostanie
rozpatrzone przez kolegium moderatorów. Użytkownik zostanie
poinformowany o ich decyzji.
13. Informacja o plikach cookies
Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji
na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które
podałeś/aś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email
jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz
hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał/a stare).
14. Informacja o dostępie do prywatnych wiadomości użytkowników
Administrator forum posiada potencjalny dostęp do prywatnych wiadomości użytkowników
(moderatorzy nie posiadają takich możliwości). Adminka korzysta z możliwości wglądu w cudze PM-y
wyłącznie na prośbę samych użytkowników w sytuacji, gdy konieczne jest rozsądzanie sporów.
Jeżeli nie ufasz w tej kwestii w szczerość i dobrą wolę administratorki, nie przesyłaj w PM-ach
poufnych informacji lub też w ogólności nie rejestruj się na forum.
|
|
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|