Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Cześć ^^
Autor Wiadomość
Brukal
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 4
Posty: 18
Skąd: Katowice
Wysłany: 2020-12-06, 21:40   Cześć ^^

Hej, urodziłam się mężczyzną 20 lat temu, ale od kilku lat nie czułam się z tym komfortowo, mimo tego boję się "coming'out'u". Około rok temu postanowiłam że po skończeniu studiów poddam się zabiegom. Na forum trafiłam szukając informacji o całym procesie korekcji płci. Studiuję informatykę, a w wolnym czasie lubię pograć w coś na komputerze i od czasu do czasu pożeglować.
Mam nadzieję że dużo się tutaj dowiem, i/lub poznam kogoś kto by mi pomógł radą, albo czasem po prostu pogadać :*

Dodałam do użytkowników. /Freja
 
 
wendigo
użytkownik
TRU ts ;)


Tożsamość płciowa: m
Preferowany zaimek: on
Punktów: 1033
Posty: 10306
Wysłany: 2020-12-06, 22:01   

cześć :)
_________________
 
 
Ada75
[Usunięty]

Wysłany: 2020-12-06, 22:05   

Brukal, witaj, popraw rubryki tożsamości i kim jesteś.
 
 
Brukal
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 4
Posty: 18
Skąd: Katowice
Wysłany: 2020-12-06, 22:12   

Faktycznie, musiał zajść missclick, dzięki ^^
 
 
klaudia233
użytkownik


Tożsamość płciowa: nb
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 31
Posty: 221
Wysłany: 2020-12-06, 22:18   

Witaj na forum, w co grasz?
 
 
Brukal
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 4
Posty: 18
Skąd: Katowice
Wysłany: 2020-12-06, 22:56   

Ogólnie to moim ulubionym gatunkiem są mmo/rpg'i a obecnie to bdo, czasem jakiś lolek, no i oczywiście czekam na cyberpunka
 
 
Nyaa
[Usunięty]

Wysłany: 2020-12-07, 00:23