Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Cześć
Autor Wiadomość
Małgorzata
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Posty: 2
Wysłany: 2019-01-14, 02:24   Cześć

Cześć jestem tu nowa, mam 16 lat, czuję się kobietą, to mój pierwszy raz na jakimkolwiek forum. Więc jestem całkowicie przerażona tym że w końcu piszę.

Jestem kompletnie zielona więc z góry przepraszam za błędy i głupie pytania w przyszłości

Dodałam do użytkowników. /Freja
 
 
Reaktancja
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 107
Posty: 211
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-14, 02:46   

Cześć :)


Nie martw się tą zielonością, forum już samą nazwą wskazuje że jest po to by sobie pomagać. Śmiało możesz się pytać o to co potrzebujesz.
 
 
 
Emilia
użytkownik
Nie chcę SRS :)


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 134
Posty: 357
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-01-14, 09:51   

Cześć Małgosia

Nie chcemy abyś popełniała nasze błędy, więc pytaj się o chcesz.

Powiedz, jak długo czujesz że jesteś w niewłaściwym ciele?
_________________


Nigdy nie trać nadziei
 
 
Discord
użytkownik
1-800-ITSSTABBINTIME


Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: on
Punktów: 176
Posty: 266
Skąd: ur living room
Wysłany: 2019-01-14, 09:58   

Cześć Małgorzato. Pytaj śmiało, jest tu cała banda ludzi co będzą potrafili Ci wszystko wyjaśnić :)
 
 
Małgorzata
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Posty: 2
Wysłany: 2019-01-14, 19:03   

To że jestem w niewłaściwym ciele czuję już około półtora roku ale dopiero w tym roku poczułam potrzebę by to uzewnętrznić, albo raczej zacząć żyć w zgodzie ze sobą.