Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Kuracja a emigracja
Autor Wiadomość
SweetVictory
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 1
Posty: 4
Wysłany: 2018-02-25, 19:06   Kuracja a emigracja

Hej kochani. Zawsze marzyłam o zamieszkaniu za granicą chociaż przez jakiś czas. Teraz z różnych powodów czuję wręcz potrzebę emigracji. Jednak jeszcze wiekszą potrzebą jest rozpoczęcie terapii. Jak pogodzić rozpoczęcie kuracji z emigracją? Dodam, że jestem przed wizyta u lekarza. Czekam tylko na wyplatę i umawiam wizytę. Wyjazd mogę mieć w kwietniu/maju najprawdopodobniej do uk ewentualnie Holandii (w zależności gdzie będzie łatwiej z terapią). Jest tutaj może ktoś kto w trakcie terapii emigrowal do któregoś z tych krajów i moje przybliżyć mi jak to załatwić żeby nie przerywac terapii?
 
 
Nickbread
użytkownik
Gremlin z Podziemia


Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: tg
Preferowany zaimek: on
Punktów: 28
Posty: 105
Skąd: Londyn
Wysłany: 2018-02-25, 19:26   

Witam! Mieszkam w UK już od 10 lat tak mniej więcej.
Całą swoją tranzycję przeszedłem właśnie tutaj.

Jeśli wyemigrujesz to możesz przejść tranzycję z łatwością za darmo, jeśli tylko zarejerstrujesz się w przychodni. Jedyne tak naprawdę co Ci tutaj będzie potrzeba, to adres.

Twoim pierwszym krokiem po rejerstracji byłoby zrobienie sobię wizyty u lekarza i na wizycie poproszenie go/jej by skierowali Cię do Gender Identity Clinic (GIC). Jej lokalizacja będzie zależała od miejsca w którym mieszkasz. Ja mieszkam w Londynie więc skierowali mnie do Charing Cross w Londynie.

Największym problemem tutaj jest to, że takie kliniki są BARDZO zapchane i trzeba czekać długo. Po tym jak dostaniesz skierowanie czeka się do Charing Cross 14 miesięcy...