Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Ankieta do pracy magisterskiej
Autor Wiadomość
kasia.P
użytkownik

Tożsamość płciowa: k
Preferowany zaimek: ona
Posty: 3
Wysłany: 2017-08-16, 21:20   Ankieta do pracy magisterskiej

Bardzo proszę o pomoc w pozyskaniu materiałów do mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a odpowiedzi będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.

https://goo.gl/forms/Qz4mFfIOvjK9v6VL2

Dziękuję za waszą pomoc

Kasia Płuchowska

Ankieta do pracy magisterskiej pt. "Relacje osób LGBT z ich rodzicami". Jestem studentką Uniwersytetu wrocławskiego, kierunek Pedagogika, a konkretnie zarządzanie placówkami oświatowymi.
 
 
Armand
użytkownik
ImperialistycznyKnur


Preferowany zaimek: on
Punktów: 775
Posty: 5163
Skąd: Katowice/Katzendorf
Wysłany: 2017-08-16, 21:51   

kasia.P, witaj na forum.

Co to jest orientacja seksualna androgenna?

W pytaniu "w jakim wieku nastąpił coming out zewnętrzny" nie ma opcji, że nie nastąpił. A kogoś może dotyczyć taka opcja.

Po pytaniu o coming out przed ojcem ankieta przeskakuje do którejś z wcześniejszych stron i nie można jej ukończyć.
_________________
"Jeśli chcesz mieć coś, czego nie miałeś, musisz zacząć robić coś, czego nie robiłeś."
 
 
wendigo
użytkownik
TRU ts ;)


Tożsamość płciowa: m
Preferowany zaimek: on
Punktów: 1033
Posty: 10306
Wysłany: 2017-08-16, 22:44   

Z treści wynika jednak, że to nie jest ankieta dla trans, bo pytanie: "Komu pierwszemu wyjawiłeś swoją orientację seksualną?" znaczy że ankieta jest dla LGB - transseksualizm/transgenderyzm/transwestytyzm to nie orientacja seksualna. Jeśli jednak chodzi też o nas, to pytanie powinno brzmieć jakoś: "Komu pierwszemu wyjawiłeś swoją orientację/identyfikację seksualną?" itp.
_________________
 
 
Maxine
użytkownik
Midnight Queen

Tożsamość płciowa: k
Preferowany zaimek: ona