Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Grupa Wsparcia dla kobiet
Autor Wiadomość
Jenny
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: ona
Punktów: 356
Posty: 1953
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-25, 00:26   Grupa Wsparcia dla kobiet

Zastanawiam się, co byście powiedziały na zorganizowanie grupy wsparcia wyłącznie dla kobiet? Porządna, z psychologiem itd... Czy istniałaby potrzeba?

Technicznie, myślę, że grupa mogłaby być ruchoma i się organizować w różnych miastach.

Skąd pomysł.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia jeżeli chodzi o grupy wsparcia, czy też ogólnie o spotkania z ludźmi i otrzymywanie bądź też dawanie wsparcia. Szczerze, nie wiem nawet co to jest to "wsparcie". Choć mam podejrzenia...

Z tego niewielkiego doświadczenia wnioskuję jednak, że problem leży w koedukacyjności. Mam wrażenie, że spotkania zaspokajają potrzeby wyłącznie męskiej części grupy. Męskiego gadania może i dobrze się słucha, ale czy kobiety nie mają innych potrzeb? Bardziej uczuciowych?

Kurcze... ja nie mam problemu, żeby iść do lekarza i coś załatwić. Nie mam problemu z pójściem do urzędu. Nie zastanawiam się czy do sądu ubrać garnitur czy nie. W pracy po prostu powiedziałam co i jak i tyle. Bardziej stresowałam się tym jak mnie odbiorą, czy sobie poradzę emocjonalnie itd. Sprawy "urzędowe" były na którymś z kolei miejscu.
Nie wiem. Może kiedyś będę mogła po prostu spotkać się i pogadać z dziewczynami z pracy po pracy. Ale teraz mam wrażenie, że najpierw muszę ich trochę doścignąć.

Czy grupa/warsztat pomógł by? Jak myślicie?
Czy to wyłącznie mój problem do rozwiązania indywidualnie z terapeutą?
 
 
lexel
użytkownik

Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: on
Punktów: 63
Posty: 716
Wysłany: 2017-03-25, 08:27