Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak modnie się ubrać?
Autor Wiadomość
sober
użytkownik


Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Posty: 27
Wysłany: 2016-02-02, 21:49   Jak modnie się ubrać?

Gdzie kupują ciuchy modni faceci? Jestem zielony jeśli chodzi o modę, a nie chcę wyglądać jak ostatnia porażka. Znacie jakieś poradniki na ten temat, najlepiej dla młodzieży, albo macie swoje własne rady?
 
 
 
Armand
użytkownik
ImperialistycznyKnur


Preferowany zaimek: on
Punktów: 775
Posty: 5163
Skąd: Katowice/Katzendorf
Wysłany: 2016-02-02, 22:16   

Ja się zawsze ubierałem w co mi się podobało. Z resztą takich porad to masz od groma na pudelkach i stronach o modzie. Moda dla k/m chyba niczym się specjalnie nie różni od męskiej?
_________________
"Jeśli chcesz mieć coś, czego nie miałeś, musisz zacząć robić coś, czego nie robiłeś."
 
 
Belial
użytkownik
Chaos


Preferowany zaimek: on
Punktów: 3
Posty: 965
Wysłany: 2016-02-02, 22:18   

Armand, w którym momencie tranzycji? ;) Bo wiesz... budowa ciała na początku jednak inna :P

Ja zawsze miałem modę w głębokim poważaniu. :P
_________________
Male inside, human outside.
 
 
Armand
użytkownik
ImperialistycznyKnur


Preferowany zaimek: on
Punktów: 775
Posty: 5163
Skąd: Katowice/Katzendorf
Wysłany: 2016-02-02, 22:23   

@Belial, ja nie zacząłem jeszcze tranzycji. Po prostu ubierałem co mi sie podobało. I tak chodziłem głównie w bojówkach, a męskie spodnie od garniaka pasowały mi w nrze 30, chociaż nogawki były trochę krótkie. Teraz to 30tki są na mnie za szerokie, ale na razie nie mam potrzeby kupowania ubrań. No, chyba, ze koszule i krawaty. :mrgreen:

Inne ubrania, bielizna, to w rozmiarze S, ewentualnie M.
_________________
"Jeśli chcesz mieć coś, czego nie miałeś, musisz zacząć robić coś, czego nie robiłeś."
 
 
Belial
użytkownik
Chaos


Preferowany zaimek: on