Ogłoszenie 
UWAGA: strona
wolne-forum-transowe.pl
NIE ma nic wspólnego z niniejszym forum


NIE należy podawać tam swoich danych logowania ze strony:
transpomoc.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Płaska klata?!?
Autor Wiadomość
DamnAlex
użytkownik
DamnAlex

Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: tg
Preferowany zaimek: on
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-04, 22:37   Płaska klata?!?

Witam Panów :P
Mam dość bandażów, moje plecy mnie nienawidzą, a żebra wołają o trochę wolności :/
Na binder nie ma co liczyć, nie jestem wyoutowany, jednak idąc na miasto czy cos staram sie uchodzić za chłopaka, co nie jest łatwe kiedy ma się no ekhem biust XD
Zastanawiam się więc, czy macie jakies lepsze sposoby od bandaży? Może są jakieś podkoszulki kompresyjne czy coś? Nie znam się na tym wgl, a nie ukrywam, przydałoby się jakoś to i owo spłaszczyc :v
_________________
'Less Human, More Being'
 
 
Wednesday
użytkownik
It's alive!


Punktów: 17
Posty: 677
Skąd: Planeta Ser.
Wysłany: 2016-01-04, 23:37   

Czytaj Niskiego Grabieżcę, pokazuje, jak wykonać własny spłaszczak.
A jak nie masz tam tego dużo, to w zimę i ogólnie wtedy, gdy jest chłodno - czyli przez większość roku chyba - polecam niespłaszczanie w ogóle. Nic nie widać, gruba warstwa ciuchów sprawi też, że prawie nic nie czuć.
_________________
What a dark and dreadful morning. I love it.
 
 
 
Wild
użytkownik


Tożsamość płciowa: k
Preferowany zaimek: dowolny
Punktów: 54
Posty: 1286
Wysłany: 2016-01-04, 23:58   

Ja używałem pasu na rzep + zawsze kamizelkę na koszulkę/bluzę. Z kamizelką to nawet bez pasa uszłoby i tak chodziłem w cieplejsze dni.
Pokazałbym zdjęcia ale są do skanowania a teraz nie zrobię bo nie mam czasu.

Macie kamizelki podobne do takich jakie nosiłem ja i które spełnią rolę.
http://www.bhp.kqs.pl/gal...-msgil_1089.jpg
http://www.extrafishing.c...3_975001002.jpg
 
 
marco-polo
użytkownik


Tożsamość płciowa: m
Kim jesteś: ts
Preferowany zaimek: on
Punktów: 40
Posty: 871
Wysłany: 2016-01-05, 11:27